Helmikuu jatkui pakkasten merkeissä joten kylmän aralle toopelle sai pukea koko pukua jopa pikku lenkeille
päivällä kieltämättä taivaan sininen sävy oli upea vaikka kylmä nipisteli sormenpäitä oli ulkona lenkilläkin kiva touhuta ja leikkiä vuortenkunkkua
koska sormet ja kamera jäätyi nopsaan ulkona tuli kuin vahingossa täydestä kuustakin sitten kuusydän
ennustikohan tuo otos ystävänpäivän lähestymistä?
Näppiksen ystävänpäivä tulikin sitten 2 päivää aikaisemmin kun Tessa muori tuli hoitoon 12pv ja yhtä lystii tällä parivaljakolla aina on vaikkakin muori melkein 10v väsyy tuon elohopee penskan kanssa aika nopsaan
eikä muorin antama kurinpalautuskaan enään näy tehoavan
ensimmäisten päivien aikaan tuvassa sitten harrastettiin aika usein pystypainiakin
kunnes siihen oli pakko puuttua ja lopultakin molemmat tajusivat että välillä voi ottaa relax
oma flunssa koittelee nyt kehnosti kuntoa ja sen huomaa nopealla väsymisellä ja ei tilannetta parantanut sekään kun pitkästä aikaa näppiksen kanssa lähdin joensuun kentälle torstaina kun pakkasta oli vaivaiset -8 mutta se tuuli meni luihin ja ytimiin joka tapauksessa luoksetuloja muutamia kertoja ja nykyään koira juoksee ohi??? tuntuu että kaikki opit on taas unohtunut ,hienoa oli katsoa muiden koirien työskentelyä ,no jospa mekin jossain vaiheessa yhtä hienosti tehdään pitää saada nyt oma motivaatio kohilleen ja toivoa että pakkaset hellittää sitten ruvetaan hiomaan opittuja asioita oikein kunnolla
Hakupantakin ja irtorullatkin tuli jo hommattua.
Pakkanen ja tuuli teki välillä siis kylmääkin kylmemmän ilman joten Narsun bagtrack mantteli sai lämmittää vuorostaan muoria tuulisella pellolla 
kunnes lopultakin pakkanen antoi periksi ja ilmat alkoi olla huomattavasti siedemmät ulkoiluun ja leikkiin 


ja helmikuun taivas enteilee vahvasti kevään tulemista 
Kommentit