Helmikuu jatkui pakkasten merkeissä joten kylmän aralle toopelle sai pukea koko pukua jopa pikku lenkeille  päivällä kieltämättä taivaan sininen sävy oli upea vaikka kylmä nipisteli sormenpäitä oli ulkona lenkilläkin kiva touhuta ja leikkiä vuortenkunkkua  koska sormet ja kamera jäätyi nopsaan ulkona tuli kuin vahingossa täydestä kuustakin sitten kuusydän  ennustikohan tuo otos ystävänpäivän lähestymistä?

Näppiksen ystävänpäivä tulikin sitten 2 päivää aikaisemmin kun Tessa muori tuli hoitoon 12pv ja yhtä lystii tällä parivaljakolla aina on vaikkakin muori melkein 10v väsyy tuon elohopee penskan kanssa aika nopsaaneikä muorin antama kurinpalautuskaan enään näy tehoavan  ensimmäisten päivien aikaan tuvassa sitten harrastettiin aika usein pystypainiakinkunnes siihen oli pakko puuttua ja lopultakin molemmat tajusivat että välillä voi ottaa relax oma flunssa koittelee nyt kehnosti kuntoa ja sen huomaa nopealla väsymisellä ja ei tilannetta parantanut sekään kun pitkästä aikaa näppiksen kanssa lähdin joensuun kentälle torstaina  kun pakkasta oli vaivaiset -8 mutta se tuuli meni luihin ja ytimiin joka tapauksessa luoksetuloja muutamia kertoja ja nykyään koira juoksee ohi??? tuntuu että kaikki opit on taas unohtunut ,hienoa oli katsoa muiden koirien työskentelyä ,no jospa mekin jossain vaiheessa yhtä hienosti tehdään pitää saada nyt oma motivaatio kohilleen ja toivoa että pakkaset hellittää sitten ruvetaan hiomaan opittuja asioita oikein kunnollaHakupantakin ja irtorullatkin tuli jo hommattua.

Pakkanen ja tuuli teki välillä siis kylmääkin kylmemmän ilman joten Narsun bagtrack mantteli sai lämmittää vuorostaan muoria tuulisella pellolla  kunnes lopultakin pakkanen antoi periksi ja ilmat alkoi olla huomattavasti siedemmät ulkoiluun ja leikkiin  ja  helmikuun taivas enteilee vahvasti kevään tulemista