Tessan lähdettyä tiistaina (21.2) takaisin kotiin oli näppiksen keskiviikko aamu täynnä masennusta ei kelvannut aamuruokakaan portille meni vain päivystämään milloin se kaveri tulee takaisin..no piti keksiä näppikselle kunnolla puuhaa sille päivälle ja aamu 8 aloitettiin sitten yhdessä suursiivous mummonmökissä, ja siivouksestahan näppis tykkää >sen mielestä pitää tulla haukkumaan raivokkaasti jos mattoja pahoinpidellään mattopiiskalla ja luuttuaminen se vasta lystii on kun saa varastaa sen miljoona kertaa lattia sinipiian. kunnes omistaja etsi näppikselle ihan oman vaaleanpunaisen sydän tyynyn
mitä sai lumihangessa pyöritellä ja kun vihdoin päivän siivoustyöt oli tehty oli aika lähteä kunnon hihnalenkille missä pyörähtikin sitten 1,5 tuntia ja nivanjoki se on aivan sula
keskiviikko päivä menikin sitten joutuisasti yhdessä touhuten.
Torstai aamuna oli keli nollassa niimpä suunta kohti Joensuun kenttää ja tälläkertaa harjoiteltiin hyppy esteitä ja riekuttiin ja leikittiin eli tehtiin kentästä kiva paikka
matala A-estekin mentiin nyt sitten ekakerran tämäkin onnistui kun ite kiipesin ekaks sinne ylös Näppiksen mielestä kun omistajaa ei saa jättää niin perästähän se tuli
sieltä sitten kirpparikierrosta jostain löytyikin nyt se catmanndoonin talvitakki 5e ja reppu 1e sekä tietysti näppikselle uusi pehmo 1e jolla sitten leikittiin motonetin parkkipaikalla ja viihdytettiin yleisöö
MUTTA NÄPPIKSEN PÄIVÄ HUIPENTUI SITTEN REIJOLAN KOIRAPUISTOON MISSÄ OLI TÄRSKYT JENNIN JA ALIN KANSSA.iso kiitos jennille ja alille mukavasta iltapäivä ohjelmasta





Kommentit